روزنامه نگار

علوم ارتباطات اجتماعی-گرایش روزنامه نگاری

روزنامه نگار

علوم ارتباطات اجتماعی-گرایش روزنامه نگاری

روزنامه نگار

وبلاگی در جهت ارائه اخبار مشهد، جروات و دروس رشته روزنامه نگاری و معرفی ارکان این رشته

مصاحبه با مدیر عامل

پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۴۹ ق.ظ

مدیرعامل سازمان هلال احمر استان خراسان رضوی:

شهر مشهد به آمادگی ویژه ای جهت سفرهای نوروزی نیاز دارد

 

آیین معرفی پانزدهمین طرح مسافرین نوروزی و رونمایی از اقلام هلال احمر مشهد مقدس با حضور دکتر احمدی مدیرعامل سازمان هلال احمر 27 اسفند در سازمان حلال احمر استان برگزار شد.

_______________________________________



 این طرح در ابتدا با عنوان راهنمایی مسافرین نورورزی اجرا و از دو سال اخیر با نام ایمنی و سلامت و با رویکرد آموزش جهت کاهش صدمات و افزایش ایمنی و خدمات مسافرین به برنامه های خود ادامه می‌دهد.

مدیرعامل سازمان هلال احمر استان خراسان رضوی در توضیح این مطلب گفت: در دو سال اخیر نگاه سازمان بیشتر آموزشی و با رویکرد افزایش ایمنی و سلامت در بین مسافرینی که در راه های مواصلاتی سراسر کشور برای سفرهای نوروزی تردد می‌کنند شروع به فعالیت کرد.

احمدی با بیان اینکه شهر مشهد به آمادگی ویژه ای جهت سفرهای نوروزی نیاز دارد، افزود: تعداد 35 پایگاه ثابت و موقت را در سراسر استان آماده کرده ایم و همچنین تعداد 17 چادر فضای دوستدار کودک، 16 خیمه نماز و 12 نمایشگاه فرهنگی مذهبی با رویکرد ایام دهه فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) مستقر شده اند.

احمدی در ادامه اظهار داشت: در هر پایگاه 3 نفر جوان با حضور داوطلبانه وظیفه خدمات رسانی به مسافرین نوروزی را به عهده گرفته اند که از آنان در هفته هلال احمر تقدیر ویژه ای به عمل می‌آید.



وی با بیان اینکه کمپین های سفر بدون تصادف از سوی سازمان جوانان با حضور هنرمندان و ورزشکاران جهت کاهش تصادفات در حال انجام است، ادامه داد: طرح حضور جوانان هلال احمر از 27 اسفند ماه آغاز شده و تا 15 فروردین در پایگاه های 19 شعبه استان ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان هلال احمر استان خراسان رضوی افزود: در این طرح از ظرفیت جوانان عضو جمعیت هلال احمر استفاده شده تا در چادرها فضایی فراهم نمایند تا مسافرین و زائرین حضرت از امکانات فرهنگی و توزیع اقلام و بروشورهای آموزشی، اقلام فرهنگی و همچنین کیف های کمک های اولیه استفاده نمایند، بدین ترتیب زائرین توقف‌گاه‌هایی دارند و از تصادفات و صدمات ورودی جاده ها کاسته شود.

وی در پایان سامانه 112 را به عنوان خط ارتباطی هلال احمر با مردم معرفی کرد و افزود: هلال احمر همچنین دارای یک بالگرد برای خدمات رسانی هوایی می‌باشد و در طرح امداد و نجات نوروزی 44 پایگاه امداد و 503 نفر امدادگر به صورت شبانه روزی ارائه خدمت می‌نمایند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی