روزنامه نگار

علوم ارتباطات اجتماعی-گرایش روزنامه نگاری

روزنامه نگار

علوم ارتباطات اجتماعی-گرایش روزنامه نگاری

روزنامه نگار

وبلاگی در جهت ارائه اخبار مشهد، جروات و دروس رشته روزنامه نگاری و معرفی ارکان این رشته

مصاحبه با نماینده ولی فقیه

پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۰۳ ق.ظ

نماینده ولی فقیه در مراسم رونمایی از اقلام هلال احمر خراسان رضوی:

ماهیت مذهبی فعالیت جوانان هلال احمر قوت بیشتری یافته است

نماینده ولی فقیه 27 اسفند در مراسم رونمایی از اقلام هلال احمر خراسان رضوی در پانزدهمین طرح مسافرین نوروزی این سازمان حضور یافت.

_______________________________



حجت الاسلام اسد الله اسدی در رابطه با فعالیت های هلال احمر خراسان رضوی برای نوروز94 گفت: یکی از قله های ارزشمند کاری سازمان هلال احمر خدمت رسانی در ایام نوروز است و بزرگترین توفیق آن، ماهیت مردمی و جوانان داوطلب و انجام وظیفه ای اخلاقی و ملی به مسافران در پایتخت معنوی ایران می باشد.

حجت الاسلام اسدی در ادامه افزود: هلال احمر از لحاظ کمیت نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و ماهیت مذهبی فعالیت جوانان هلال احمر قوت بیشتری یافته است که از نمونه های آن 12 نمایشگاه مذهبی با ماهیت فاطمی در تعدادی از شهر‌ها توسط معاونت جوانان احداث شده است و این یکی از شاخص‌های تمایز طرح نوروزی امسال نسبت به سالهای گذشته می‌باشد.

وی در ادامه در رابطه با بسته فرهنگی هلال احمر گفت: محصولات مختلف و به صورت مکتوب و نرم افزاری با ماهیت مذهبی- فاطمی از سوی سازمان جوانان هلال احمر در نظر گرفته شده و امر به معروف و نهی از منکر که واجب فراموش شده است را در دستور کار فعالیت های جوانان قرار داده است.

اسدی با توجه به اینکه مشهد مقدس امسال میزبان رهبری می‌باشد و خدمات ویژه ای برای این مهم در نظرگرفته شده است در رابطه با حضور جوانان در این عرضه چنین بیان داشت: در ستاد داخلی نوروزی هلال احمر با 3 رویکرد نوروز به عنوان گرامیداشت سنت دیرینه و ارزشی، تقارن نوروز با ایام فاطمی و سفر نوروزی رهبری برنامه ریزی شد.

وی تقارن نوروز با ایام فاطمی را چنین بیان داشت: صله رحم، از سفارشان ائمه و دین می‌باشد و منافاتی با ایام فاطمی ندارد که ما با قلبی آکنده از محبت حضرت زهرا و با پرهیز از هرگونه خلاف شرع به صله رحم می پردازیم.

حجت الاسلام اسدی درباره رویکرد سفر رهبری به مشهد گفت: در بنرها و بروشورهایی که تهییه شده سه پیام هلول سال جدید، سفر رهبری به مشهد و ایام فاطمیه(س) مطرح شده است.

وی حضور جوانان را در هلال احمر ضروری دانست و افزود: جوانان در دفاع مقدس رشادت کردند و در دوران سازندگی به همین صورت و امروز هم جوانان به حکم عقلانیت زیر پرچم جمهوری اسلامی احساس وظیفه می‌کنند که به زائرین حرم مطهر رضوی(ع) ارائه خدمت می نمایند.

 

 

نظرات (۱)

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارید و از اون موقع تا حالا خیلی تغییر کرده!
امیدوارم به ما هم سری بزنید...منتظر نظراتتنان هستـــــــیم.
یا علی(ع)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی