روزنامه نگار

علوم ارتباطات اجتماعی-گرایش روزنامه نگاری

روزنامه نگار

علوم ارتباطات اجتماعی-گرایش روزنامه نگاری

روزنامه نگار

وبلاگی در جهت ارائه اخبار مشهد، جروات و دروس رشته روزنامه نگاری و معرفی ارکان این رشته


پژمانفر:

رسانه غربی و جنگ نابرابر فرهنگی

حجت الاسلام،پژمانفر،نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی فضای مجازی،چهارشنبه 15 مرداد ماه93 ,جهت رونمایی از شبکه اجتماعی آیتگ در فرهنگسرای رسانه مشهد حضور یافت.وی در رابطه با وجود رسانه های غربی در حریم خصوصی افراد گفت:امروزه جنگی که به داخل خانه ها کشیده شده است،یک جنگ نابرابر و ناعادلانه است.

 

نماینده مردم مشهد در مجلش شورای اجتماعی در رابطه با رسانه های غربی گفت:رسانه های غربی برای یک تغییر رفتاری اجتماعی هزینه های زیادی میکند و توانسته است از یک جریان نرم به فرهنگ ما وارد شود که از این حرکت به جنگ نرم یاد میشود.

وی بیان داشت که امروزه مهم است مردم بدانند چگونه و با چه سبکی زندگی میکنند و گفت اگر اتفاقات نادری در دنیا افتد بازهم باید جریان تغییرات را به سمت فرهنگ خودمان سوق دهیم.

پژمانفر در رابطه یا زیرساخت های فرهنگی کشور اظهار داشت که امروزه متاسفانه زیرساخت های توانمندی های دانشی کشور در جهت توسعه زیرساخت ها است.وی بیان داشت:رهبر در جهت راه اندازی شبکه های اطلاعات تاکید ویژه داشته اند تا بتوان زیرساخت ها را برای خودمان حفظ کنیم.

حجت الاسلام پژمان فر در پایان درباره جنگ نرم افزود:این جنگ یک جنگ ناعادلانه و نابرابر است که با تسلط غرب بر ما و با پرداختن سرمایه های زیادی از سمت ما انجام میشود و ما باید  میدان این جنگ را به سمت خود بکشیم و تحت کنترل خود قرار دهیم.امیدواریم تمامی کسانی  که در این زمینه فعالیت دارند موفق باشند.

  • Ƶ૯Ʊʂ ૯RɿƝσ૯C

نظرات (۵)

  • کمی بودن ...
  • سلام قالب جدیدمبارکه

    قشنگه
    پاسخ:
    مرسی
  • کانون نشریات

  • حجت الاسلام پژمانفر در مراسم رونمایی از شبکه اجتماعی آیتگ:
    جنگ امروز، یک جنگ نابرابر است
    حجت الاسلام پژمانفر عصر امروز (یا دیروز چون بیشتر از این دیگه خبر میسوزه) در مراسم رونمایی از شبکه اجتماعی آیتگ در فرهنگسرای رسانه مشهد حضور یافت و در رابطه با وجود رسانه های غربی در حریم خصوصی افراد گفت: امروزه جنگی که به داخل خانه ها کشیده شده است،یک جنگ نابرابر و ناعادلانه است.
    وی با بیان این که امروز مهم است که مردم بدانند چگونه و با چه سبکی زندگی می‌کنند، گفت: اگر اتفاقات نادری در دنیا بیافتد بازهم باید جریان تغییرات را به سمت فرهنگ خودمان سوق دهیم.
    عضو شورای عالی فضای مجازی در رابطه با زیرساخت های فرهنگی کشور اظهار داشت: امروزه متاسفانه زیرساخت های توانمندی های دانشی کشور در جهت توسعه زیرساخت ها است.
    وی افزود:رهبر انقلاب در جهت راه اندازی شبکه های اطلاعات تاکید ویژه داشته اند تا بتوان زیرساخت ها را برای خودمان حفظ کنیم.
    حجت الاسلام پژمان فر در پایان درخصوص جنگ نرم افزود:این جنگ یک جنگ ناعادلانه و نابرابر است که با تسلط غرب بر ما و با پرداختن سرمایه های زیادی از سمت ما انجام میشود و ما باید میدان این جنگ را به سمت خود بکشیم و تحت کنترل خود قرار دهیم.امیدواریم تمامی کسانی که در این زمینه فعالیت دارند موفق باشند.


    پاسخ:
    متوجه شدم
  • کانون نشریات
  • روتیتر و تیترتون هیچ کدام فعل ندارد.
    در خط اول شما اسم و دو تا از سمت های ایشون رو آوردید. در حالی که فقط یکیش باید میومد.
    .............................
    پاسخ:
    درسته
  • مرتضی استاجی
  • سلام چرا آیتگ میگه غیر فعاله؟
    پاسخ:
    سلام چون در حال بروز رسانی هست
  • فاطمه کاظمی
  • سلام
    موفق و موید باشید
    لینک شدید دوست عزیز
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی