روزنامه نگار

علوم ارتباطات اجتماعی-گرایش روزنامه نگاری

روزنامه نگار

علوم ارتباطات اجتماعی-گرایش روزنامه نگاری

روزنامه نگار

وبلاگی در جهت ارائه اخبار مشهد، جروات و دروس رشته روزنامه نگاری و معرفی ارکان این رشته


گزیده سخنان:

به مناسبت هفته دولت برگزار شد: دیدار رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت با رهبر انقلاب

رهبر انقلاب: موضع‌گیری صریح و قاطع در مسائلی همچون فلسطین، رژیم صهیونیستی، سوریه، عراق، تکفیری‌ها و دخالت‌های ‌آمریکا، به نفع جمهوری اسلامی است و منافاتی هم با زبان دیپلماسی ندارد/ موضع‌گیری صریح درخصوص این مسائل شاکله‌ی کلی و عقبه‌ی راهبردی نظام بین ملت‌ها را حفظ می‌کند.

رهبر انقلاب دردیدار هیأت دولت: جناح‌بندی سیاسی اشکالی ندارد اما نباید جامعه را دوقطبی کرد زیرا این کار موجب دل‌زدگی مردم می‌شود/ مسئله‌ی فتنه و فتنه‌گران، از خطوط قرمز است/ وزرا باید مانند جلسه‌ی رأی اعتماد، همچنان بر فاصله‌گذاری با فتنه پایبند باشند.

رهبر انقلاب: آقای رئیس‌جمهور از برخی انتقادها ناراحتند که در برخی موارد هم حق با ایشان است و برخی انتقادها تند و غیرمنصفانه هستند/ پاسخ به انتقادها باید منطقی و با خونسردی داده شود/ انتقادهای منصفانه دشمنی نیست بلکه کمک به دولت است.

رهبر انقلاب: انتقاد از دولت‌های گذشته ایرادی ندارد اما نباید حالت اغراق‌آمیز و تخریب پیدا کند/ اگر در این اظهارنظرها بی‌انصافی شود، قطعا در آینده نیز نسبت به عملکرد ما هم بی‌انصافی خواهدشد.

رهبر انقلاب: کلید رونق اقتصادی، مسئله تولید است/ دولت باید بسته سیاست‌های اقتصادی خود را با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تطبیق دهد و مواردی را که غیرمنطبق با این سیاست‌هاست،حذف کند



  • Ƶ૯Ʊʂ ૯RɿƝσ૯C

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی