روزنامه نگار

علوم ارتباطات اجتماعی-گرایش روزنامه نگاری

روزنامه نگار

علوم ارتباطات اجتماعی-گرایش روزنامه نگاری

روزنامه نگار

وبلاگی در جهت ارائه اخبار مشهد، جروات و دروس رشته روزنامه نگاری و معرفی ارکان این رشته

خانه موسیقی لغو کنسرت ها را بررسی میکند

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۱۳ ق.ظ

سخنگوی خانه‌ی موسیقی گفت: ما خودمان یک نهاد صنفی هستیم و درباره‌ی لغو کنسرت‌های اخیر در کشور، تشکیل جلسه خواهیم داد. به دفتر موسیقی وزارت ارشاد هم کاری نداریم.


داود پیرنیاکان در گفت‌وگو با خبرنگاری، اظهار کرد: بیانیه‌ی خانه موسیقی در راستای لغو پی‌درپی کنسرت‌ها در کشور صادر شده و قرار است به‌زودی جلسه‌ای با شورای عالی «خانه موسیقی» داشته باشیم.

او ادامه داد: ما پیش از انتشار این بیانیه نیز جلساتی برگزار کرده بودیم و این بیانیه هم حاصل آن جلسات بود. حالا به‌دنبال آن هستیم که با توافق و بر مبنای خرد جمعی، یکشنبه‌ی هفته‌ی آینده، جلسه‌ای تشکیل دهیم تا در این زمینه تصمیم‌گیری کنیم و مجمع عمومی هم همان زمان تشکیل خواهد شد.

پیرنیاکان در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که آیا «خانه موسیقی» قصد دارد، در این‌باره با دفتر موسیقی هم جلسه داشته باشد؟ گفت: ما با دفتر موسیقی وزارت ارشاد کاری نداریم، زیرا خودمان یک نهاد صنفی هستیم و می‌توانیم در این زمینه تصمیم‌گیری کنیم. در بخشی از همان بیانیه هم ما دولت را بازخواست کرده بودیم.

به گزارش سلام خبر، چندی است که برخی کنسرت‌ها بنا به دلایل مختلفی لغو می‌شوند و برخی افراد در مقابل برگزاری کنسرت‌هایی که مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را نیز دارند، با وجود حضور داشتن مسوولان و مأموران نیروی انتظامی، مقاومت می‌کنند.

خانه‌ی موسیقی ایران درپی وقوع این رویدادها، 10 اسفندماه بیانیه‌ای صادر کرد و با بیان این‌که «هنر شریف و هنرمندان مظلوم و متعهد این دیار تحت فشار قرار گرفته و در هیاهویی مشکوک و در جنگ و جدال‌های سیاسی و تسویه‌حساب‌های جناحی محاصره و مسلوب‌الاختیار شده‌اند»، نسبت به این روند واکنش نشان داد.



منبع: ایسنا


اخبار مرتبط


چرا کنسرت ها زنجیره وار لغو میشود؟

  • Ƶ૯Ʊʂ ૯RɿƝσ૯C

نظرات (۱)

سلام لینک شدید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی