روزنامه نگار

علوم ارتباطات اجتماعی-گرایش روزنامه نگاری

روزنامه نگار

علوم ارتباطات اجتماعی-گرایش روزنامه نگاری

روزنامه نگار

وبلاگی در جهت ارائه اخبار مشهد، جروات و دروس رشته روزنامه نگاری و معرفی ارکان این رشته

مصاحبه با معاون امور جوانان

پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۵۸ ق.ظ

معاون امور جوانان هلال احمر خراسان رضوی:

خدمت رسانی 35 پست ثابت و 33 پست سیار هلال احمر جوانان در ایام نوروز

اسماعیل شاه بیگی معاونت هلال احمر جوانان خراسان رضوی صبح امروز در مرکز سازمان حلال احمر درباره طرح های نوروزی مشهد برای مسافرین نوروزی توضیحی را ارائه داد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

معاون امور جوانان هلال احمر در رابطه با طرح های نوروزی  این سازمان در مشهد اظهار داشت: برای ایام نوروز تعداد 35 پست ثابت و 33 پست سیار در اختیار داریم که پست های سیار با عنوان سحاب(سامانه حرکت های امدادی و بشردوستانه) به فعالیت می‌پردازند که اعضای سحاب در مکان هایی که تجمع مسافر بیشتر می‌باشند حضور پیدا کرده و اگر نیازی به خدمات سرپایی بود کمک رسانی می‌کنند و در غیر این صورت به آموزش های مفاهیم ضریب ایمنی سفر به مردم می پردازند.

وی رویکرد طرح های نوروزی امسال را در راستای طرح سلامت مسافر جمعیت هلال احمر دانست و افزود: در حاشیه پست ها به صورت داوطلبانه نمایشگاه‌هایی با هدف آشنایی مردم با فعالیت های جمعیت هلال احمر برگزار می شود که در کنار آن ها خیمه های نماز برپا خواهد شد.

اسماعیل شاه بیگی در رابطه با پست های ثابت گفت: در ایستگاه های کودک اقلامی نظیر برگه های نقاشی در رابطه با مفاهیم بشردوستانه و همچنین لوح های فشرده آموزش های کودکان گروه سنی 5 تا 9 سال ارائه می شود ودر رابطه با بحث خانواده تعدادی کارت های مسابقه طراحی شده تا با هدف آشنایی با مفاهیم سالم و ایمن به مسافرین نوروزی حاضر در اسکان نوروزی ارائه می گردد.

معاون امور جوانان هلال احمر خراسان رضوی افزود: هلال احمر همچنین تن‌پوش های ممد و مهربان که 2 نماد کانون قنچه های هلال می‌باشند را طراحی کرده تا در مبادی ورودی استان و محل تجمع مسافرین نقش آفرینی می‌کنند، همچنین 2 طرح در فضای دوستار کودک طراحی شده است که در این راستا طرح آشتی آشتی که بصورت نقاشی و با هدف رفع کدورت های خانواده ها در جهت صلح و دوستی و اهداف بشردوستانه و همچنین طرح سیاره مهربانی که مسابقات قصه گویی و خاطره گویی می‌باشد اجرا خواهد شد.

وی همچنین شماره تماس6427-021  را جهت شرکت کودکان در طرح فضای دوستار کودک  و آشنایی با مفاهیم صلیب سرخ  و هلال احمر معرفی نمود.

 

  • Ƶ૯Ʊʂ ૯RɿƝσ૯C

اسماعیل شاه بیگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی